V trenutnih razmerah je zagotavljanje varnega okolja in skrb za ohranitev lastnega zdravja in zdravja svojih bližnjih zagotovo vsakomur najbolj pomembna naloga. V Sloveniji število novih okužb s koronavirusom še vedno raste, zato je potrebna dodatna previdnost vseh nas.

Kljub upočasnitvi javnega življenja in omejevanju medsebojnih stikov pa je še vedno treba plačati račune, podaljšati limit ali opraviti kako drugo bančno storitev. Da boste to počeli čim bolj varno, smo vam pripravili nekaj nasvetov za poslovanje z banko v obdobju širitve koronavirusa.

Plačujte s karticami

Bankovci in kovanci potujejo skoti veliko rok, zato raje plačujte s plačilnimi in kreditnimi karticami. Če se plačilu z gotovino ne morete izogniti, si po uporabi bankovcev in kovancev temeljito operite in razkužite roke.

Če nujno potrebujete gotovino, priporočamo dvige na bankomatih namesto obiska poslovalnice. Dvigi na bankomatih so tako za komitente banke Sparkasse brezplačni na vseh bankomatih banke Sparkasse, prav tako pa tudi na vseh drugih bankomatih v Sloveniji (za imetnike Udobnega in Udobnega študentskega računa so na bankomatih drugih bank v Sloveniji brezplačni trije dvigi mesečno).

Uporabljajte spletno in mobilno banko

Mobilna in spletna banka imata veliko prednosti in možnosti za dnevno poslovanje (plačilo položnic, pregled stanja in prometa na računih, pregled depozitov in kreditov, prenosi med računi itn.), predvsem pa vam ni treba zapustiti varnega udobja doma.

V skladu s preventivnimi ukrepi Vlade Republike Slovenije zaradi epidemije smo se v banki Sparkasse odločili, da vsem strankam, ki še ne uporabljajo sodobnih poti, do 30. 4. 2020 omogočimo brezplačen pristop k elektronski banki Net.Stik in mobilni banki M.Stik.

Fliknite si denar

Aplikacija Flik Pay vam omogoča, da si med seboj nakažete denar brez osebnega stika. Flik je sodoben in brezplačen način plačevanja in nakazovanja sredstev med uporabniki različnih bank v Sloveniji. Nakazila si lahko med prijatelji izmenjate zelo hitro in varno, denar pa enostavno nakažete kontaktom iz svojega telefonskega imenika ali z vpisom e-naslova prejemnika.

Ob obisku banke upoštevajte navodila

V primeru da je osebni obisk bančne poslovalnice nujen in neizogiben, najprej preverite delovanje poslovnih enot. Za vašo varnost in varnost bančnih uslužbencev sledite napotkom, ki so objavljeni na spletu in pred vhodom v poslovalnico, predvsem pa:

  • ne vstopajte, če ste bolni,
  • v poslovalnico vstopajte posamično,
  • v poslovalnico vstopajte le z zaščitnimi sredstvi (maska in rokavice),
  • ob vhodu in izhodu si razkužite roke,
  • upoštevajte varnostno razdaljo (vsaj 1,5 m),
  • v poslovalnici se ne rokujte,
  • kašljajte ali kihajte v rokav ali robec,
  • ne dotikajte se oči, nosu in ust.

V času od 9.00 do 10.00 imajo prednost pri obisku poslovalnic banke Sparkasse ranljivejše skupine (starejše in invalidne osebe, nosečnice).

V finančnih težavah se obrnite na svetovalca

Banka Sparkasse je za svoje obstoječe stranke že poenostavila interne postopke in sprejela ukrepe za lajšanje finančnih težav potrošnikov kot posledico virusa Covid-19.  Ukrepi so namenjeni izključno strankam, ki imajo finančne težave z vračanjem svojih posojil oz. potrebujejo dodatna sredstva za premostitev posledic virusa.

Vse naše stranke, ki ste se zaradi trenutnih razmer znašle v posebej težki finančni situaciji, zato pozivamo, da se po elektronski pošti ali telefonu obrnete na svojega svetovalca, s katerim boste skupaj poiskali individualno rešitev za prebroditev težavnega obdobja.

Tu smo za vas, pokličite nas

Večina bank s prilagoditvami trenutnim razmeram zaenkrat normalno deluje. V banki Sparkasse smo poskrbeli, da je poslovanje za naše stranke nemoteno. Še naprej smo tu tako za tekoče poslovanje in svetovanje kot tudi za nove potrebe in želje.

Če potrebujete bančne storitve ali nasvet, pa ne želite priti v enoto, pokličite svojega svetovalca, ki bo za vas z veseljem uredil vse, kar lahko. Kontakte naših svetovalcev najdete tule.